עיצוב בתי קפה ומסעדות

עיצוב פנים ואדריכלות לבתי קפה, מסעדות וברים.

עיצוב מסעדות ובתי קפה דורש מאיתנו תכנון ומחשבה מקדימה, תוך התייחסות למספר רב של פרמטרים חשובים, החל ממיקום של השולחנות ועד לבחירת הכיסאות, התאורה וכלי ההגשה, התאמת הצבעים, אבזור, פרטי נוי ועוד.

קרא עוד  

עיצוב פנים ואדריכלות

עיצוב פנים ואדריכלות לבתים פרטיים ודירות

עיצוב פנים מאפשר לנו לעצב את כל סוגי החללים בצורה נכונה, אשר גם מתאימה לצרכים של המקום וגם מקנה את התחושה אותה אנחנו רוצים להעביר ומשתמשת באמצעים של סגנון ואופנה.

קרא עוד  

עיצוב חנויות וחנויות פופ אפ

עיצוב פנים ואדריכלות לחנויות

עיצוב חנויות מתחיל קודם כל בתכנון נכון של החלל. החלל צריך לפעול בעבור המוצר, בעבור המותג, והוא למעשה כרטיס הביקור של כל חנות וחנות, בעיקר אם מדובר ברחוב קניות ראשי, בו התחרות רבה.

קרא עוד  

עיצוב פנים ואדריכלות לבתי כנסת

עיצוב פנים ואדריכלות לבתי כנסת, בתי מדרש וישיבות

עיצוב ובנייה של בתי כנסת ובתי מדרש, שלא כמו בנייני מגורים או מסחר, שלעיתים מתוכננים על פי שבלונה אדריכלית מוסכמת, בתי כנסת בארץ ובעולם הינם מבנים ארכיטקטוניים ייחודיים.

קרא עוד  

עיצוב פנים ואדריכלות למרכזי מבקרים

עיצוב פנים ואדריכלות למרכזי מבקרים

מאות מרכזי מבקרים ומוזיאונים פועלים ברחבי הארץ ומציעים בילוי ייחודי וחוויה בלתי נשכחת. בין המרכזים השונים, ישנם כאלו הסוחפים אחריהם אלפי מבקרים מדי שבוע, בעוד באחרים תנועת האנשים דלילה הרבה יותר.

קרא עוד  

עיצוב דוכנים ניידים וקבועים

עיצוב פנים ואדריכלות לדוכנים ניידים וקבועים לקניונים וירדים

עיצוב וביצוע דוכני מכירה בקניונים. אנו נותנים שירות מלא להקמת דוכני קניון, החל משלב בחירת המיקום, דרך עיצוב והפקת הדמיות ממוחשבות ועד הגשת תוכניות לביצוע, וליווי בעת ייצור והקמת הדוכן.

קרא עוד  

עיצוב משרדים וחדרי טרקלין

עיצוב פנים ואדריכלות לעיצוב משרדים וחדרי טרקלין

הסטודיו מתמחה בתכנון ועיצוב סביבות עבודה ומשרדים. אנו לוקחים את מלוא האחריות על תכנון יעיל, מיומן ומדויק ויודעים לקבל את ההחלטות הנכונות במהירות וביעילות, תוך יצירת פתרונות מקוריים בהתאמה אישית והתייחסות רחבה ורב-תחומית.

קרא עוד  

עיצוב קלינקות ומרפאות

עיצוב פנים ואדריכלות לקלינקות ומרפאות

עיצוב פנים לקלינקות ומרפאות, עבור מעצבי פנים, שהרי על הקליניקה להיות אסתטית ומזמינה, אך בד בבד לשדר יוקרה ושיק בהתאם לרוח המקום, ועדיין יש צורך במציאת הקונספט והשרשת הDNA של המטפל.

קרא עוד