עיצוב פנים ואדריכלות
עיצוב פנים ואדריכלות לבתים פרטיים ודירות

עיצוב פנים מאפשר לנו לעצב את כל סוגי החללים בצורה נכונה, אשר גם מתאימה לצרכים של המקום וגם מקנה את התחושה אותה אנחנו רוצים להעביר ומשתמשת באמצעים של סגנון ואופנה.

עיצוב פנים 

עיצוב פנים הינו מקצוע אשר שייך לתחום האדריכלות, אך אינו מתייחס אל המראה החיצוני של המבנה, כי עם אל המראה הפנימי של החלל. עיצוב פנים מאפשר לנו לעצב את כל סוגי החללים בצורה נכונה, אשר גם מתאימה לצרכים של המקום וגם מקנה את התחושה אותה אנחנו רוצים להעביר ומשתמשת באמצעים של סגנון ואופנה.

עיצוב פנים כולל בתוכו מספר רב של אלמנטים, כמו קירות, ריצוף, קונסטרוקציות, תאורה, ריהוט ואווירה – כאשר כל אלו אמורים לשמש במטרה לשרת את החלל ואת הלקוח בצורה האופטימלית ביותר. עיצוב פנים עוסק לא רק בבחירה של רהיטים ומיקומם בחלל, אלא אפילו באלמנטים קריטיים יותר כמו תכנון מיזוג האוויר, מיקום של התאורה, נקודות החשמל ועוד – על מנת שכל אלו יוכלו לשרת את החלל באופן הטוב ביותר.

בעוד בעבר עיצוב פנים בצורה מקצועית היה נעשה בעיקר לחללים מסחריים, כמו בתי קפה, מסעדות, בתי מלון, או משפחות אמידות אשר יכלו להרשות לעצמם להשתמש בשירותיו של מעצב פנים, הרי שהיום, בעידן בו כולנו מעריכים ואוהבים עיצוב וחשופים אליו הרבה יותר, עיצוב פנים מקצועי הפך לחלק בלתי נפרד מעולם עיצוב הבתים והדירות.

הבית שלנו, המקום בו אנו גרים, צריך להתאים לנו כמו כפפה ליד, לשרת אותנו, להסב לנו נוחות והנאה, וכמובן את הטאץ' של הסגנון והאסתטיקה אותו אנו מעריכים. על מנת שנוכל לעשות זאת באופן הטוב ביותר, ליווי של מעצב פנים מקצועי, מאפשר לנו ליהנות מהחלל ולהוציא ולהדגיש מהחלל את היתרונות שלו באופן הטוב ביותר.

בין אם מדובר בדירה מקבלן, שיפוץ של דירה, שדרוג של דירה לקראת מגורים, מכירה או השכרה, הרי שעיצוב פנים מקצועי יוכל לאפשר לנו ליהנות מהחלל ולהוציא מהחלל את היתרונות שלו, בהתאמה אל הסגנון אותו אנחנו אוהבים.

עיצוב פנים נעשה באופן שיטתי וחולש למעשה על כל האלמנטים של המבנה:

  • קירות
  • ריצפה
  • עיצוב המטבח
  • עיצוב חדר האמבטיה
  • עיצוב חדרי השינה
  • יצירה של פתרונות איחסון
  • נקודות חשמל
  • תאורה
  • בחירת ריהוט
  • הלבשת הבית


כאשר אתם עומדים אל מול שיפוץ של דירה, קנייה של דירה, שדרוג של נכס בין אם למגורים ובין אם למכירה, הרי שעיצוב פנים בצורה מקצועית, יוכל להעניק לכם את המירב.

יעקב סטודיו לעיצוב ואדריכלות פנים עוסק בתכנון ועיצוב פרויקטים של דירות יוקרה, בתים פרטיים, משרדים ותערוכות בארץ ובעולם.

קובי מבעלי הסטודיו בוגר המחלקה ל"עיצוב פנים מבנה וסביבה" במכללת שנקר, הניסיון הרב שצבר באדריכלות ובעיצוב פנים, החזון העיצובי והוותק הובילו אותו לפתוח סטודיו אקסקלוסיבי וייחודי לעיצוב ואדריכלות פנים. סטודיו יעקב מתמחה בעצוב ותכנון חללים פרטיים כגון: דירות,דירות מקבלן,וילות פנטאוזים ועוד וכן גם בעיצוב ותכנון פנים של חללים מסחריים כגון: מסעדות,בתי קפה, חנויות,משרדים ועוד. בסטודיו יעקב יש שימת לב רבה לתהליך עבודה מוקפד ויעיל לאורך כל מהלך הפרויקט. תהליך התכנון המבוקר מאפשר ללקוח לראות ולהבין את התהליך וכן גם להיות שותף בו. תהליך העבודה מתחיל בהבנת צורכי הלקוח, הכנת סקיצות רעיוניות, הדמיות ריאליסטיות להמחשת הקו העיצוב והקונספט הנבחר. כמו כן, הכנת תכניות עבודה וכתבי כמויות לביצוע, הקפדה על חומריות באיכות גובה, פיקוח על הביצוע בכל השלבים, והשלמת קו העיצוב בבחירת הום סטיילינג.

מטרת תהליך העבודה על כל פרטיו הוא לספק פתרונות יצירתיים, ייחודיים וחדשניים המותאמים לצורכי הלקוח ועונים על שאיפותיו. והכי חשוב להקנות לו שקט נפשי בידיעה שהנכס שלו מופקד בידיים טובות ואחראיות.

052-260-0410 - יעקב אדריכלות ועיצוב פנים 

 או לחצו כאן : להשארת פרטים