בואו נדבר

מלאו את הטופס ונחזור אליכם עם כל הפרטים

*
*
*

החלום שלכם הופך למציאות

תן לנו לעזור לך להגשים את דירת החלומות

עיצוב פנים לפני שיפוץ

עיצוב פנים לפני שיפוץ

מתאים למי שמעוניין לשפץ את ביתו או נמצא לפני בניה. את התהליך אנו מלוות מתחילתו ועד לנקודת הסיום בו הבית מולבש. יחד, נבנה תוכניות עבודה מדויקות ונדאג להוציאם לפועל. שלב שלב, בדרך משותפת עד ליצירת בית חם, חכם ועם המון סטייל.

עיצוב דירות קבלן

עיצוב דירות קבלן

ליוויי התהליך מרגע רכישת הדירה ועד סיום שלב התכנון. הליווי כולל: בניית פרוגרמה, בחירת קונספט עיצובי, סט תוכניות לביצוע, בחירת חומרי גמר, ליווי מלא בבחירת ותכנון מטבח ונגריות נדרשות.

הום סטיילינג והלבשת הבית

הום סטיילינג והלבשת הבית

תהליך מהיר שמתאים למי שרוצה לעצב את ביתו ללא שינוי במבנה הקירות הפנימיים. כולל: בחירת קונספט עיצובי, העמדת הריהוט בחלל, נגרויות, ימי קניות ויום העמדה.

פגישת ייעוץ

פגישת ייעוץ

תהליך ממוקד בן 3 שעות בו נעבור על הצרכים והחלומות שלכם, נבין את התקציב ונבחר קו עיצובי והעמדה נכונה של הרהיטים בחלל. בסיום תצאו עם תכנית פעולה הכוללת רשימה של מוצרים, ספקים, גוונים ומידע שאתו תוכלו להשלים את התהליך ולקבל חלל הרמוני ומעוצב.

לחשוב מחוץ לקופסה

עיצוב ייחודי לא מתפשר

יעקב אפריאט אדריכלות ועיצוב פנים הינו סטודיו בוטיק המספק שירותי עיצוב ותכנון בתחום הפרטי והעסקי.יעקב הבעלים של הסטודיו בוגר מכללת שנקר,BDes בעל ניסיון של כ-17 שנה בתחום העיצוב והתכנון.תחת ידיו מאות פרויקטים מוצלחים בארץ ובעולם. זוכה מקום -1 בפרס העיצוב היוקרתי בתערוכת העיצוב IBC-AMSTERDAM שנתיים ברציפות. שנות הניסיון הובילו אותו לפתח שיטה ייחודית שמטרתה שילוב מושלם בין עיצוב פורץ גבולות, לפרקטיות לא מתפשרת. השיטה הייחודית העיצוב הלא מתפשר הפכו את סטודיו - "יעקב אדריכלות ועיצוב פנים" לאחד ממשרדי העיצוב פורצי הדרך בתחום.