עיצוב בתי קפה ומסעדות
עיצוב פנים ואדריכלות לבתי קפה, מסעדות וברים.

עיצוב מסעדות ובתי קפה דורש מאיתנו תכנון ומחשבה מקדימה, תוך התייחסות למספר רב של פרמטרים חשובים, החל ממיקום של השולחנות ועד לבחירת הכיסאות, התאורה וכלי ההגשה, התאמת הצבעים, אבזור, פרטי נוי ועוד.

עיצוב בתי קפה ומסעדות

הצלחת מסעדות או בתי קפה, תלויה פעמים רבות גם בעיצוב של המקום, באווירה ובייחודיות. עיצוב בתי קפה ומסעדות דורש מאיתנו התייחסות רבה מעבר לפונקציונאליות של המקום, מעבר לצורך בחלל נוח לישיבה, הגשה, שתייה או אכילה, אלא יצירה של מקום, חלל בעל שייכות, בעל ייחודיות, המשדר תחושה וסגנון, וכמובן, בעל אופי.

כאשר אנשים המעוניינים לצאת אל בית קפה או מסעדה, פעמים רבות הם שואלים את עצמם, איפה יהיה להם יותר נעים לשבת, איפה הם ירגישו "חלק" ממקום, המאפשר להם לא רק לשבוע, אלא גם ליהנות ולחוות חוויה. יצירת חוויה – היא המפתח בעת עיצוב בתי קפה ומסעדות.

עיצוב מסעדות ובתי קפה דורש מאיתנו תכנון ומחשבה מקדימה, תוך התייחסות למספר רב של פרמטרים חשובים, החל ממיקום של השולחנות ועד לבחירת הכיסאות, התאורה וכלי ההגשה, התאמת הצבעים, אבזור, פרטי נוי ועוד. בשונה מעיצוב של בית פרטי, הרי שבעת עיצוב מסעדות ובתי קפה עלינו לקלוע אל סגנון עיצובי אשר יהיה חביב על כולם, אך יחד עם זאת טרנדי, ובעל ייחודיות ואופי, אשר מאפשר יצירת הבדלה בין המקום לבין מתחריו.

אנחנו ביעקב סטודיו, המתמחה בתחום עיצוב מסעדות ובתי קפה, מנסים לאפיין את בית הקפה או המסעדה, על ידי מספר אלמנטים חשובים, המאפשרים לכם גם לנצל את החלל בצורה הטובה ביותר, וגם להקנות את הסגנון ואת הייחודיות של המקומות. עיצוב ומסעדות ובתי קפה אשר מצליח לעשות את כל זאת בחלל נתון אחד, מאפשר לבעלי העסק להגדיל את הכנסתם, ולמצב את עצמם במקום גבוה ביחס למתחרים שלהם.

הצלחת מסעדה או בית קפה, מתחיל לא רק בתפריט נכון, כי אם, בעיצוב נכון. ניצול מקסימאלי של החלל, יצירה של מקומות אינטימיים, חשיבה על אקוסטיקה ותאורה, כמו גם על הסכום והמפיות, יהפכו כל בית עסק למצליח. השילוב והחיבור בין אלמנטים שונים, ויצירה של סגנון ושפה ייחודית הבאה לידי ביטוי בכל אחד ואחד מן הפרמטרים הללו, יהפכו את המסעדה או את בית הקפה למקום מצליח, המעניק לא רק אוכל או שתייה, אלא חוויה ללקוחות שלהם.


נקודות חשובות בעת עיצוב מסעדות ובתי קפה

כאשר אנחנו ניגשים אל עיצוב מסעדות ובתי קפה, עלינו להתייחס אל מספר פרמטרים חשובים, על מנת שנוכל להוציא את המירב מן החלל ומן המקום לטובת העסק שלנו.

  • מי הלקוחות שלנו? כאשר אנחנו יודעים אל איזה קהל אנחנו פונים, קל יותר לכוון לעברו ולנסות ולקלוע לטעמו ולמה שהמקום משדר.
  • סגנון – איזה סגנון אנחנו מעדיפים, מהם החומרים בהם נשתמש, עץ כהה, פלסטיק, מתכת או אלומיניום כקו מנחה בעיצוב.
  • מקומות הישיבה – מהו סוג הישיבה ואופן הישיבה, בר, כסאות, כורסאות, ספות.
  • תאורה – איזו אווירה אנחנו רוצים לשדר? האם אינטימיות או יצירה של חלל אחד הומוגני?
  • הכניסה – הכניסה אל המקום היא בעלת חשיבות רבה, היא המפתח שלנו למשיכת הלקוחות, ועל כן, יש לתת לכך את מירב החשיבות.


ביעקב סטודיו, אנחנו מתחילים לעצב מסעדות ובתי קפה בצורה של סיפור וחוויה, מה המקום משדר ומה המקום מספר אל מול החלל עצמו והתפקוד של החלל, על מנת שנוכל להגיע לתוצאה עיצובית המשלבת נוחות, פרקטיות, אווירה וחוויה – וכל זאת לטובת הצלחתו של העסק ובידולו מבין המתחרים האחרים.


052-260-0410 - יעקב אדריכלות ועיצוב פנים 

 או לחצו כאן : להשארת פרטים