עיצוב דוכנים ניידים וקבועים
עיצוב פנים ואדריכלות לדוכנים ניידים וקבועים לקניונים וירדים

עיצוב וביצוע דוכני מכירה בקניונים. אנו נותנים שירות מלא להקמת דוכני קניון, החל משלב בחירת המיקום, דרך עיצוב והפקת הדמיות ממוחשבות ועד הגשת תוכניות לביצוע, וליווי בעת ייצור והקמת הדוכן.

כיום עסקים רבים משתמשים בכלי השיווקי של עיצוב דוכנים בקניון והעמדתם בנקודות אסטרטגיות, בין אם מטעם חנות מסויימת או כנקודה בפני עצמה.

הרבה אילוצים פועלים בעת שמעצבים את הדוכן, כמו למשל המיקום, הגודל, התאורה בקניון, המרווח שקיים ועוד ועוד. אתם צריכים את החברה המקצועית והמנוסה שתכין לכם את המוצר המושלם.

לא משנה איזה דוכן אתם צריכים, עיצוב דוכני מזון, עיצוב דוכני מיצים, עיצוב דוכני גלידות, עיצוב דוכני ממתקים, עיצוב דוכן תכשיטים, דוכנים לירידים או דוכנים בפסטיבלים.

דוכן חייב להיות מקורי ויחודי! 

הלקוחות העוברים ושבים על פניו זקוקים לגירוי חזותי שיסקרן אותם וימשוך אותם לבדוק את המוצרים המוצגים. תאורה נכונה בשילוב מיתוג נכון ומבנה מעניין יעשו את העבודה.

הלקוחות כמובן הינם ערב רב של סוגי אנשים בגילאים שונים, לכן צריך לבנות את הדוכן מחומרים עמידים וחזקים ולשמור על רמת בטיחות גבוהה כדי להימנע מתאונות שעלולות לקרות לדוגמא מטיפוס של ילד על הדוכן או מהישחקות מהירה של הדוכן.

מיקום הדוכן בקניון הינו קריטי להצלחת העסק ולכן חשוב לנהל משא ומתן עם הנהלת הקניון על מיקום אטרקטיבי ועדיף שלא להתפשר. עדיפות נוספת היא למיקום דוכן שכל החזיתות שלו פתוחות והוא ממוקם במרכז מעבר ראשי.

סטודיו יעקב לעיצוב פנים יתכנן לכם את הדוכן המושלם באמצעות ידע נרחב והכרת הנושא לעומק .

יעקב סטודיו, המתמחה בעיצוב פנים ואדריכלות, ישמחו ללוות אתכם בתהליך המיוחד של עיצוב דוכנים ניידים או נייחים, תוך מתן דגשים על העדפות שלכם, ועל היכולת המסחרית של העסק לצורך מיקסום רווחים. ביעקב סטודיו, תוכלו ליהנות מעיצוב בתהליך אישי, הנעשה בשילוב של הדמויות, על מנת שתוכלו לדעת לאן פניכם מועדות עוד בטרם התחלנו לבחור את הצבע או המיקום.

זכרו, עיצוב דוכנים בצורה חכמה ומקצועית הוא המפתח להצלחתו של כל דוכן מכירה, הוא מאפשר לכם ליצור עניין אצל לקוחות פוטנציאליים כבר מהזווית של העין, ואנחנו האפשרות שלכם ליהנות מייחודיות ומקוריות בשוק הישראלי.



052-260-0410 - יעקב אדריכלות ועיצוב פנים 

 או לחצו כאן : להשארת פרטים