עיצוב פנים והום סטיילינג, חולמים על בית ממגזין?

עיצוב פנים והום סטיילינג

מי מאיתנו לא חולם על בית מעוצב מהמגזינים? מי מאיתנו לא רוצה להכניס אל חלל המגורים מעט סטייל ושיק? איך אפשר לעשות זאת באמצעים מינימלים? ללא צורך בשבירת קירות ובפרק זמן קצר? הום סטיילינג הוא בדיוק התשובה לאלו המעוניינים להשיג לעצמם שידרוג חלל מהיר באמצעים קלים ופשוטים.


ביעקב סטודיו אנחנו מתמחים לא רק בעיצוב פנים, אלא גם בהום סטיילינג, או הלבשת הבית. הום סטיילינג הינו תהליך עיצובי, בו אנחנו למעשה מעצבים את הבית, בוחרים את הפריטים, את הצבעים, הריהוט, הטקסטורות והאלמנטים, ומאפשרים ליצור שינוי ולתת נראות חדשה ותחושה אחרת לבית, ללא צורך בשבירת קירות או בביצוע של שינויים הנדסיים. הום סטיילינג, מאפשר לנו לשדרג את מראה הבית, מבלי להיכנס להוצאות גדולות, אלא באמצעים הפשוטים אשר עומדים לרשותינו, בבחירת הריהוט, המיקום, ההצבה של הפריטים, התאורה, וכל האלמנטים הנוספים אשר מקנים לבית הרגשה של חמימות ונעימות.


בעולם בו אנו חיים, אנו נמצאים בחשיפה יום יומית אל עולם העיצוב, אשר חולש ושולט על סביבת המגורים, מקום העבודה, הרחוב, החנויות, הבוטיקים, האהבה שלנו אל אסתטיקה ואל יופי הולכת ומתעצמת, אז למה לא להביא את העיצוב הנכון גם אלינו הביתה? המקום בו אנו חיים, צריך לא רק לשמש אותנו בצורה פונקציונאלית, אלא להיות נעים לעין. על ידי הום סטיילינג אנחנו יכולים להפוך את הדירה הישנה שלנו, או את דירת הקבלן הסטנדרטית, אל מקום חמים, נעים ומזמין, העולה בקנה אחד עם הצרכים שלנו מהחלל.


אם עד לפני כמה שנים, כאשר חשבנו על שינוי או שידרוג של המקום המגורים שלנו, הדבר הראשון שקפץ לנו לראש היה שבירת קירות והחלפת רצפות, הרי שהיום, אנחנו יכולים להעניק לחלל המגורים שלנו שינויים מבחינת פריטי הריהוט, צבע הקיר, פריטי נוי, שטיחים, מיקום נכון של החלל ולמעשה – להלביש את הבית בבגדים חדשים – על מנת לקבל את השינוי אליו אנחנו מייחלים.

הום סטיילינג מאפשר לנו להפוך את החלל למקום נוח יותר, גם מבחינה פונקציונאלית וגם מבחינה עיצובית. על ידי הום סטיילינג נוכל לגלות פינות נחבאות של הבית בהן לא עשינו שימוש כראוי, נוכל להעניק לחלל מראה רחב יותר, למצוא סידורי ישיבה נוחים לחדר המגורים, לסדר את חדר הילדים ולמצוא פתרונות איחסון פרקטיים ונוחים – כאלה, שלא היינו מעלים על דעתנו.


ביעקב סטודיו, אנחנו מזמינים אתכם ליהנות משירותי הום סטיילניג, אשר תאפשר לכם להפוך את הבית למקום נוח, מעוצב ומוסדר. תהליך העבודה הוא תהליך אינטרקאטיבי, בו נבחנים כל החללים של הבית, כל פריטי הריהוט, התאורה, השטיחים והוילונות, וביחד, בצורה משותפת, יוצאים לאתר את הדרך החדשה לקראת חלל נעים, מזמין, נוח ופונקציונאלי.

על ידי ניצול מחדש של החלל הביתי, ההלבשה מחדש של הבית באמצעות פריטים ייחודים, טקסטורות חדשות לספה הישנה, או רכישה של ספות חדשות, שינוי המיקומים של הרהיטיים בבית, מציאת פתרונות אחסון, סידור חדר הילדים ואפילו חדרי האמבטיה, תוכלו ליהנות מחלל שלא רק ישרת אתכם, אלא ישדרג אתכם ואת החיים שלכם – ויהפוך את הבית או הדירה, אל מקום מזמין, מיוחד, המשקף את אופייכם ואת תצורת ההתנהלות היום יומית בחלל.


ביעקב סטודיו, אנחנו עובדים בצורה אישית, תוך תכנון מקדים של החלל באמצעות תוכנות הדמייה, כך שכל תהליך העבודה נפרש לפניכם ומאפשר לכם לצפות את התוצאה העתידית.

הום סטיילינג לבית, יעניק לכם את תחושת ההתחדשות וההתרגשות, ויחסוך מכם את הצורך בהוצאות גדולות של שיפוץ החלל.