מהו עיצוב פנים ולמה צריך בכלל מעצב פנים כדי לשפץ בית?

עיצוב פנים הינו תחום אשר עוסק קודם כל בחללים הפנימיים, אך מעבר לבחירה והגדרה של חללים, שילוב בין צורה, צבע, תאורה ופרופורציה, הוא קודם כל מאפשר ליצור תרבות דיור, חלל מעוצב, מוגדר, משקף ומותאם אלו דיירי המבנה, ובעל יכולת לספק פתרונות לצרכים האנושיים של הדרים במקום.


יעקב סטודיו לעיצוב ואדריכלות פנים עוסק בתכנון ועיצוב פרויקטים של דירות יוקרה, בתים פרטיים, דירות מגורים, משרדים, חללי מסחר ותעשייה ותערוכות בינלאומיות, ובדגש על שילוב חסר פשרות בין יצירתיות לפונקציונאליות.


עיצוב פנים חולש על פני כל חלקי הדירה, הבית או החלל המסחרי, וביכולתו של מעצב הפנים, לסייע ללקוח לנצל את השטח טוב יותר ונכון יותר, לא רק בהיבטים של בחירת הריהוט, עיצוב המטבח או חדרי השינה, אלא להפוך את החלל לכזה אשר עובד עבורנו, ועונה על הצרכים היומיומיים שלנו. בעוד שאופנות בתחום העיצוב משתנות מידיי שנה, יצירה של חלל מעוצב בצורה נכונה, תכנון מדויק ומענה על צרכי הלקוח, ימשיכו להעניק לדיירי המבנה את אותה הרגשה ותחושה של נינוחות, גם כאשר יגיעו טרנדים חדשים לעולם העיצוב.


אם אתם מעוניינים להפוך את דירת המגורים, המשרד, או את העסק, למקום נוח, נעים, זורם, לנצל את התאורה הטבעית, את החללים הקיימים ואת הגודל בצורה הטובה ביותר, יש צורך במעצב פנים, אשר יוכל להתאים את החלל לצרכים שלכם.


עיצוב פנים – החלל עובד בשבילך

 

יעקב סטודיו עובד על פי מספר עקרונות מנחים, אשר מאפשרים ליצור חלל הרמוני, המדבר באותה שפה ומאפשר מהלך חיים, מקום מגורים או סביבת עבודה אשר מעניקה מגוון פתרונות לניצול נכון של החלל, יצירת מקומות אחסון, מעברים נכונים וניצול נכון של תאורה טבעית.

בכדי שהחלל יעבוד בעבורכם, קיוב סטודיו, נותן דגש על מספר אלמנטים חשובים ביותר בעת עיצוב ותכנון המבנה:

  • ניצול נכון של החלל
  • תכנון נכון של החדרים
  • יצירת מרחב
  • יצירת מעברים נוחים
  • בחירה של סגנון עיצובי אשר יבוא לידי ביטוי בכל הבית
  • בחירה של חומרים, צבעים ומרקמים דומים, אשר מדברים באותה השפה


עיצוב פנים – הכל בפרטים הקטנים

לאחר יצירה של חלל הרמוני, מבחינת המעברים והמבנה הפנימי של החלל, מגיע השלב של הפרטים הקטנים, הבאים לידי ביטוי בכל אחד ואחד מן החדרים של המבנה.

  • עיצוב מטבח
  • עיצוב חדרי שינה
  • עיצוב תאורה
  • חפצי נוי
  • אביזרים משלמים

בחירה של ספה, שטיח ואפילו אהיל מנורה עשויים לעשות הבדל מהותי, כאשר אנחנו רוצים ליצור חלל מעוצב ומזמין. לא תמיד מדובר בבחירה של פריטים יוקרתיים, אלא שילובים נכונים מבחינת צבע, מרקם וצורה, אשר הופכים את הבית למקום נקי, חם, מזמין, נוח ופרקטי.


הצורך של כל אדם לחיות במרחב אסתטי ומעוצב עולה בקנה אחד עם הצורך בחלל פונקציונאלי, אשר מתאים לצרכים הספציפיים של כל אחד ואחת מאיתנו. קיוב סטודיו מאפשר לכם ליהנות מהרמוניה נכונה, ומהליך עבודה ובחירה מוקפדת ויעילה.

תהליך העבודה מאפשר לכם לראות, להבין, לקחת חלק ולהיות שותפים פעילים, לכוון אל הצרכים שלכם ואל הרצונות וההעדפות שלכם. תהליך העבודה נעשה באמצעות הכנת סקיצות והדמיות, ומאפשר לכם להבין ולבחור את הקונספט המועדף עליכם, כאשר בסיום ההליך יושלם כל עיצוב הפנים בבחירת הום סטיילינג ספציפי בעבורכם.

יעקב סטודיו עומדת לרשות לקוחותיו ומספק בעבורכם פתרונות יצירתיים, חדשניים וייחודיים המותאמים לכם ובשבילכם.